fredag 28. august 2009

Verktøy



Godt verktøy er halve jobben sies det. I så fall bør hytta være halveis ferdig nå... I går listet jeg meg ut etter mørkets frembrudd for å starte innkjøp av planlagte nye verktøy. På Bauhaus fant jeg kapp/gjæresagen Bosch GCM8s til en grei pris med tilhørende bord (den gamle slarkete billigvarianten blir sendt til feriekoloni i Gudbrandsdalen) og en Mikita batteridrill. Bosch sagen fikk god score i en test (http://www.klikk.no/bolig/hus/article468894.ece) og siden jeg ikke hadde noen andre referansepunkter satser jeg på at det blir bra... Og drillen? Vel det er en Mikita... Alltid morsomt å kjøpe bursdagsgaver til seg selv:)
Nå er jeg på jakt etter kompressor og spikerpistol og en billig bordsag så burde vel det meste være på plass når jeg blåser støv av alt i furteboden her hjemme også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar