torsdag 3. desember 2009

Fulltidsprosjekt...

Jeg tenkte kjekt når vi satte i gang med hytta at fordelen med hytte fremfor bygging av hus er ihvertfall at man tross alt har fri mellom hver gang man er der....noe naivt kanskje...? I går var det ut å kjøpe første lass med avrettingsmasse, omtrent det bilen kunne klare å bære, totalt 300 kg som omtrent er bare 1/3 av det totale behovet. Tar det over flere turer inne i bilen så jeg slipper å kjøre med henger på særdeles glatte veier.

I tillegg ble det innkjøp av mere 23X48mm lekter. Vi har valgt stående villmarkspanel i stua og hvis jeg forstod bruksansvisningern til Familiehytta rett så har de levert materialer til å kubbe ut mellom reisverket for å lage spikerfeste, dette syntes jeg ble noe tungvint samtidig som det er en god løsning med å lekte ut veggen istedenfor. Da bruker elektriker lektene som feste for tomrør og det blir færre gjennomføringer i diffusjonssperren (denne ligger på innsiden av lektene). Uansett, poenget var at jeg brukte opp alle lektene som egentlig skulle brukes til å lekte gulvet for furugolvet.

I tillegg måtte jeg gå til innkjøp av mer 48x73 mm for innvendige vegger. Mulig jeg har brukt litt for mye til stendere, uansett var det ikke nok til alle delevegger.
1000 furugulvskruer ble også kjøpt inn sammen med diverse maling og pensler.

I kveld må jeg sammenfatte endelig bestilling til IKEA så jeg forhåpentligvis kan få det levert den uken jeg planlegger å ta fri i Januar... Til helgen blir det en kort tur opp sammen med ungene for å prime gulvet i gangen og på badet så elektriker kan legge varmekabler.... Har jeg glemt noe da? Hm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar